Vil du være instruktør?

Vi søker frivillige instruktører til helsefremmende og forebyggende treningsgrupper for seniorer, 65 år +.

Fysioterapitjenesten i Halden kommune søker etter personer som har interesse for og lyst til å lede treningsgrupper for seniorer.

Målgruppen for treningen er seniorer som opplever endringer i bevegelsesfunksjon og ustøhet i enkelte situasjoner. Treningen gjennomføres én gang per uke på dagtid og instruktørene vil primært få ansvar for én gruppe hver, eventuelt på deling med andre.

• Aktuelle instruktører vil få opplæring i form av et tre dagers kurs høsten 2021.
  • Instruktørene vil få god veiledning og oppfølging av fysioterapeuter i Halden kommune.
  • Dette er et frivillig oppdrag uten honorar.

Treningsgruppene er et ledd i satsingen på forebygging av funksjonssvikt og fall.

Ved interesse, ta kontakt med fysioterapitjenesten, fysioterapi@halden.kommune.no

Jens Fredrik Aas
Fysioterapeut, fagleder