Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Henvendelser til kommunen

Karine Engebretsen Endret:03.11.2016 08:39
Har du noe du ønsker å fortelle Halden kommune eller noe du lurer på?
 
Kanskje du;
- lurer på åpningstidene på en spesiell barnehage?
- lurer på prisen SFO
- har en vei som trenger vedlikehold?
- ønsker informere oss om et eller annet?
- ikke finner det du skal på hjemmesiden?

eller kanskje du ønsker å henvende deg til kommunen om noe helt annet?
 
 
Enkle henvendelser blir sendt til servicesenteret som registrerer henvendelsen i kommunens kundeoppfølgingssystem. Dersom servicesenteret kan svare på henvendelsen gir de deg svar direkte. Dersom de ikke kan svare på henvendelsen eller kanskje noe må utbedres,  sender de den videre til riktig mottaker.
 
Arkivverdige henvendelser dvs. henvendelser som krever saksbehandling, skal du sende inn skriftlig via e-mail (postmottak@halden.kommune.no) eller brev (Halden kommune, Postboks 150, 1751 Halden). Disse henvendelsene blir registrert i sak-arkivsystemet og blir deretter sendt til saksbehandlerne. 
 
Opprettet: 02.11.2011 10:44

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar