Hopp til hovedinnhold Hopp til søkeboks Hopp over båndkommandoer
Velkommen, Logg på
  AAANormal modusKontrast modusNettstedkart

Henvendelser til kommunen

Av: Karine Engebretsen | Publisert: 02.11.2011 10:44:55
Har du noe du ønsker å fortelle Halden kommune eller noe du lurer på?
 
Kanskje du;
- lurer på åpningstidene på en spesiell barnehage?
- lurer på prisen SFO
- har en vei som trenger vedlikehold?
- ønsker informere oss om et eller annet?
- ikke finner det du skal på hjemmesiden?

eller kanskje du ønsker å henvende deg til kommunen om noe helt annet?
 
 
Enkle henvendelser blir sendt til servicesenteret som registrerer henvendelsen i kommunens kundeoppfølgingssystem. Dersom servicesenteret kan svare på henvendelsen gir de deg svar direkte. Dersom de ikke kan svare på henvendelsen eller kanskje noe må utbedres,  sender de den videre til riktig mottaker.
 
Arkivverdige henvendelser dvs. henvendelser som krever saksbehandling, skal du sende inn skriftlig via e-mail (postmottak@halden.kommune.no) eller brev (Halden kommune, Postboks 150, 1751 Halden). Disse henvendelsene blir registrert i sak-arkivsystemet og blir deretter sendt til saksbehandlerne. 
 
Sist oppdatert: 22.10.2014 13:33:19
Kommentarer (2) | Legg til kommentar
Gi karakter          | 
Dele innholdSkriv ut

Halden kommune, onsdag, 15 juni 2016 08:49
Da sender du en mail til postmottak@halden.kommune.no og forklarer behovet. Mailen blir sendt til rette vedkommende som behandler søknadene.

Roy Steen, tirsdag, 14 juni 2016 16:47
Annlagt ny plen å ønsker dermed å slippe unna vanningsrestriksjonene for en periode mvh Roy Steen.😊