Halden kommune og Frivillighet Norge inviterer til kveldskonferanse

Halden kommune ønsker å utarbeide en frivillighetspolitikk og har inngått et samarbeid med Frivillighet Norge. Som en del av samarbeidet inviteres lag og foreninger til et møte 22. mars der vi gjerne tar imot gode innspill til arbeidet med frivillighetsplanen.

Halden kommune og Frivillighet Norge inviterer lag og foreninger i Halden til en kveldskonferanse med temaet «samspill og samarbeid mellom frivillige foreninger og kommunen». Vi håper på stort oppmøte og mange innspill fra frivillige lag og foreninger i Halden i løpet av denne kvelden.

Tid: 22. mars 2022, kl. 18.00 – 20.30
Sted: Frelsesarmeens lokaler, Oscars gate 8, 1771 Halden

Det blir enkel servering av bakevarer, kaffe og frukt.

Du melder deg på konferansen ved å klikke på denne lenken.

Program:

• Informasjon om samarbeidet med Frivillighet Norge og planene for en frivillighetspolitikk.
  • Frivillighet Norge forteller om frivillighetens rolle og deler erfaringer om samarbeid mellom foreninger og kommunen.
  • Innspillprosess: Alle lokale foreninger er velkommen til å komme med sine innspill til kommunen frivillighetspolitikk.

Innspill kan også gis skriftlig i etterkant av samlingen. Har du spørsmål om konferansen eller ønsker du å gi innspill skriftlig, kan du kontakte Halden kommunes frivillighetskoordinator Tor-Håkon Sundt Nordenhaug.

E-post: Tor-Hakon.Nordenhaug@halden.kommune.no