Utleggstrekk (tidligere påleggstrekk) som arbeidsgiver er pålagt å gjennomføre overfor sine ansatte, skal spesifiseres på særskilt oppgjørsliste og sendes til den skatteoppkreveren det er mottatt trekkpålegg fra.
Termin |
Periode |
Oppgaver og betaling * |
1 - 11 |
januar - februar |
15.03.12 |
2 - 11 |
mars - april |
15.05.12 |
3 - 11 |
mai - juni |
15.07.12 |
4 - 11 |
juli - august |
15.09.12 |
5 - 11 |
september - oktober |
15.11.12 |
6 - 11 |
november - desember |
15.01.13 |
* Ved forfall på lør-, søn- eller helligdag blir forfallsdagen første virkedag etter.
Innsending av oppgaverOppgjørsliste for utleggstrekk (skatt) RF-1035 kan lastes ned fra skatteetaten.no.
Det er ikke mulighet for å sende oppgaven via elektronisk post eller Altinn.
Er trekkpålegget mottatt fra Halden kemnerkontor, skal oppgaven sendes:
Halden kemnerkontor Postboks 150
1751 Halden
Spørsmål vedrørende innsending av oppgaver? Ring 69 17 45 67.
Betaling Betaling skal skje til Halden kemnerkontors særskilte konto for skatt: 6345.06.01014. Betaling kan skje over bank eller ved kontant betaling til Halden kemnerkontor (henvendelse i kasse/ekspedisjon i Tordenskjoldsgate 4).
Husk å benytte de særskilt tilsendte betalingsblankettene. Betalingsblanketten inneholder et KID-nummer (nede på venstre side) med opplysninger om betaler, skatteart, termin og inntektsår. Det er derfor viktig at korrekt betalingsblankett benyttes.
OBS! Det må alltid benyttes KID ved elektronisk betaling.
Gjelder betalingen flere terminer og/eller flere skattearter, må det benyttes et betalingskort/KID-nummer for hver skatteart og for hver termin. Rettelser må ikke forekomme på de optisk lesbare betalingsblankettene, da disse leses elektronisk fra de forhåndsutfylte feltene.
 Ønsker du å få tilsendt betalingskort? Kontakt oss på telefon 69 17 45 67.
Dersom tilsendte betalingskort ikke benyttes, husk alltid å fylle ut
- organisasjonsnummer
- skatteart
- inntektsår
- termin
KID-nummer for elektronisk betaling av utleggstrekk: KID |