Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Innkjøp

Om enheten

Innkjøpsavdelingen foretar anskaffelser som er underlagt regelverket for offentlige anskaffelser og er Halden kommunes sentrale innkjøpsenhet.

Kontaktinformasjon

Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden
Besøksadresse: Rådhuset, Storgt. 8, 1771 Halden
Telefon avdeling: 69 17 45 00
Telefaks: 69 18 00 58
Mailadresse: postmottak@halden.kommune.no

Åpningstider

Mand - fredag kl. 07:30 - 15:45 (15. september - 14. mai)

Sommertid:
Mandag - fredag kl. 07:30 - 15:00 (15. mai - 14. september)

Kontaktpersoner

Trond Sydskogen Innkjøpsansvarlig91166749 trond.sydskogen@halden.kommune.no
Svein AndersenInnkjøpsrådgiver48868678 svein.andersen@halden.kommune.no
Annveig SteneInnkjøpskonsulent93891771 annveig.stene@halden.kommune.no

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar