Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Kemnerkontoret

Om enheten

Hovedoppgavene til kommunens kemnerkontor er innkreving og regnskapsføring av offentlige skatter og avgifter, samt veiledning og kontroll av arbeidsgivere. I tillegg står kemnerkontoret for innkreving av kommunale krav og avgifter.

Kemnerkontoret legger aktivt til rette for god og omfattende veiledning og informasjon om rettigheter og plikter for de som benytter våre tjenester, slik at gjeldende regelverk etterleves og viktige samfunnsoppgaver kan finansieres.
 

Kontaktinformasjon

Telefon sentralbord: 69 17 45 67 (Mandag - Fredag kl. 09.00 - 15.00)

E-post: kemnerkontoret@halden.kommune.no

Åpningstider

Besøksadresse:
Tordenskjolds gate 4
 
Åpningstider:
Mandag - Fredag kl. 09.00 - 15.00
 
 

Kontaktpersoner

KemnerkontoretEkspedisjon69174567  

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar