Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Kommunikasjon og digitalisering

Om enheten

​Denne avdelingen har ansvaret for kommunens kommunikasjonsvirksomhet, servicesenter,  IT, post/arkiv samt digitalisering i kommunen.

Under denne enheten finner du;

  • kommunens servicesenter som har ansvar for kommunens kommunikasjonsvirksomhet med sentralbord, skrankefunksjon og hovedredaktører for bla. kommunens hjemmesider, App`er, intranett, Twitter og Facebook-side.
  • IT og post/arkiv med IT som har ansvar for kommunens IT-løsninger, digitalisering, kommunens sentrale arkiv,  postbehandling og postombringing i kommunen.

Leder for enheten er Martin Vik.

 

Kontaktinformasjon

Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden
Besøksadresse: Storgt. 8, 1771 Halden
Telefon avdeling: 69 17 45 00
Telefaks: 69 18 00 58
Mailadresse: postmottak@halden.kommune.no

 

Åpningstider

Mandag - fredag kl 7.30 - 15.45
(kl.7.30 - 15.00 tidsrommet 15.05. - 14.09.)

Kontaktpersoner

Martin VikLeder Kommunikasjon og digitalisering91379218 martin.vik@halden.kommune.no
Karine EngebretsenLeder Servicesenteret 91753588karine.engebretsen@halden.kommune.no
May-Britt JonassenEnhetsleder IT og arkiv 92432900 may.britt.jonassen@halden.kommune.no

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar