Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på
  • Siste

NAV Halden-Aremark - kontorinformasjon

Lisa Gustavsen Endret:23.04.2020 13:48

NAV Halden - Aremark har stengt publikumsmottaket for å begrense smitten av koronaviruset. Driften av kontoret går som normalt, så fortsett å benytt deg av tjenestene på www.nav.no

Kontakt NAV Halden:
Telefon: 55 55 33 33
kl. 08.00–15.30

Innsending av skjemaer
Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger
NAV Halden - Aremark har stengt publikumsmottaket for å begrense smitten av koronaviruset.
Driften av kontoret går som normalt, så fortsett å benytt deg av våre tjenester på www.nav.no, «skriv til oss» på Ditt NAV eller dialogen i aktivitetsplan. Alle våre veiledere er tilgjengelige på digitale løsninger.

Dersom du er i en akutt situasjon, f.eks. uten bolig, mat eller livsviktige medisiner, send inn digital søknad og merk denne «Nødhjelp». Søker du i tidsrommet 10.00 – 14.00 (mandag – fredag), vil søknaden blir vurdert omgående og du blir kontaktet.

Dersom du av ulike årsaker ikke kan søke digitalt, kan du ringe en av våre vakttelefoner: 412 96 719 eller 412 89 821 for nødsituasjoner. Telefonene er åpne i tidsrommet kl.10.00 til kl. 14.00 (mandag – fredag).


Publikumsmottak Halden

Storgata 8, 1771 HALDEN


Publikumsmottaket er stengt fom.13.mars 2020 og inntil videre.
Mandag til fredag: Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30

Aremark

Aremark Rådhus, 1798 AREMARK


Publikumsmottaket er stengt fom.13.mars 2020 og inntil videre.
Timeavtaler alle dager bortsett fra torsdag i tidsrommet 09.00 - 15.00.

Opprettet: 06.04.2020 12:01

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar