Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

For nye kunder

Karine Engebretsen Endret:04.03.2019 07:55

Ønsker du informasjon om godkjent forhandler av alarmanlegg, risikoklasser, krav til alarmoverføring, linjeleie samt linjeovervåkning og sikkerhet anbefales det å gå inn på AddSecure sine nettsider


For ny etablering av alarmtilknytning:
1. Kontakt godkjent forhandler eller AddSecure for bestilling av alarmanlegg og linjer for overføring.
2. Gjør deg kjent med våre kontraktsvilkår - Kontraktsvilkår Alarmtjenester Halden Brannvesen.pdf
3. Fyll ut Alarm - registrering ny kunde (bestillingsskjema) og trykk på «send». Avtalen anses som akseptert ved innsendt bestillingsskjema.
4. Installatør tester alarmanlegg og linjer mot 110-sentral og vil varsle deg om at alarmen er klar til bruk.
5. Kontakt Halden brannvesen  for å avtale tid for innleggelse av nøkler og objektplan i nøkkelsafe.
6. Når alt er på plass og nøkkelsafe er programmert kontakter Halden brannvesen Øst 110-sentral IKS og i drift setter alarmen.


Dersom du har spørsmål vedrørende brannalarm til din bedrift du ikke finner svar på her, ikke nøl med å ta kontakt med oss!

 Bestillingsskjema

Bekymret for brannsikkerheten.jpg

 Kontakt

 

 Skjema

 

Opprettet: 13.07.2018 10:26

Halden kommune - Postboks 150, 1751 Halden - Storgata 8, 1771 Halden - Telefon 69 17 45 00 - Telefax 69 18 00 58
Org. nr.: 959159092  Ansvarlig redaktør: Karine Engebretsen -
postmottak@halden.kommune.no

Vihar