Kontaktinformasjon kommunenLytt til tekstenStopp avspillingDu kan ta kontakt med oss på forskjellige måter. Under finner du informasjon om alternativene. Sist endret 12.07.2023 14:31 Henvendelser som gjelder enkle spørsmål kan du sende på e-post, ringe oss, besøke vårt servicesenter eller via vår feilmeldingsapp. Telefon sentralbord: 69 17 45 00 Sentralbordet er bemannet mandag til fredag fra klokka 09.00 til 15.00. Stengt for lunsj mellom klokken 11 og 11.30. E-post: postmottak@halden.kommune.no Servicesenter: Vårt servicesenter er i rådhuset, Storgata 8. Inngang fra gågata. Åpningstiden er mandag til fredag fra klokka 9.00 til 14.30. Stengt for lunsj mellom klokken 11 og 11.30. Feilmelding: Klikk her for å melde fra om feil! Husk å velge Halden når du bruker denne tjenesten. eDialog - sikker innsending av elektronisk post/dokumentasjon til kommunen Å sende dokumenter via e-post kan være en usikker kanal, og kan også stoppes i spamfilter. eDialog er en alternativ måte å sende inn dokumenter til kommunen via en sikker kanal. Her kan du sende sensitiv informasjon til Halden kommune med eDialog For å benytte tjenesten, må du autentisere deg ved hjelp av ID-porten ved bruk av MinID, BankID. Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter merket «unntatt offentlighet» til Halden kommune. Kanalen er kryptert og avsender autentisert, og filene i forsendelsen lagres direkte i Halden kommunes sak/arkivsystem. Du skal ikke bruke eDialog hvis: vi har elektroniske skjemaer til formålet, for eksempel søknad om arrangement, søk ledig stilling med mer. Halden kommune Organisasjonsnummer: 959159092 Kommunenummer: 3001 Kontaktinformasjon Halden kommune Besøksadresse: Postadresse: Fakturaadresse: Betalingsinformasjon: Rådhuset, Storgata 8, 1771 Halden Halden kommune, Postboks 150, 1751 Halden Halden kommune, Postboks 36, 1751 Halden Hovedkontonummer: 5315.05.15218 OCR-innbetalingskonto: 1503.40.93587