Kontaktinformasjon kommunen

Kontaktinformasjon kommunen

Du kan ta kontakt med oss på forskjellige måter. Under finner du informasjon om alternativene. 

Henvendelser som gjelder enkle spørsmål kan du sende på e-post, ringe oss, besøke vårt servicesenter eller via vår feilmeldingsapp.

  • Telefon sentralbord: 69 17 45 00
    Sentralbordet er bemannet mandag til fredag fra klokka 09.00 til 15.00.
  • E-post: postmottak@halden.kommune.no 
  • Servicesenter: Vårt servicesenter er i rådhuset, Storgata 8. Inngang fra gågata. Åpningstiden er mandag til fredag fra klokka 9.00 til 14.30.
  • Feilmelding: Klikk her for å melde fra om feil! Husk å velge Halden når du bruker denne tjenesten.

​eDialog - sikker innsending av elektronisk post/dokumentasjon til kommunen 

Å sende dokumenter via e-post kan være en usikker kanal, og kan også stoppes i spamfilter. eDialog er en alternativ måte å sende inn dokumenter til kommunen via en sikker kanal. 

Her kan du sende sensitiv informasjon til Halden kommune med eDialog

  • For å benytte tjenesten, må du autentisere deg ved hjelp av ID-porten ved bruk av MinID, BankID.
  • Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter merket «unntatt offentlighet» til Halden kommune. Kanalen er kryptert og avsender autentisert, og filene i forsendelsen lagres direkte i Halden kommunes sak/arkivsystem.

Du skal ikke bruke eDialog hvis:

  • vi har elektroniske skjemaer til formålet, for eksempel søknad om arrangement, søk ledig stilling med mer.

Halden kommune

Organisasjonsnummer959159092  
Kommunenummer3001

Kontaktinformasjon Halden kommune
Besøksadresse: Postadresse: Fakturaadresse: Betalingsinformasjon:
Rådhuset, Storgata 8, 1771 Halden Halden kommune, Postboks 150, 1751 Halden Halden kommune, Postboks 36, 1751 Halden Hovedkontonummer: 5315.05.15218 OCR-innbetalingskonto: 1503.40.93587