Kontaktinformasjon kommunen

Kontaktinformasjon kommunen

Du kan ta kontakt med oss på forskjellige måter. Under finner du informasjon om hvordan. 

​eDialog - sikker innsending av elektronisk post/dokumentasjon til Halden kommune 

Å sende dokumenter via e-post kan være en usikker kanal, og kan også stoppes i spamfilter. eDialog er en alternativ måte å sende inn dokumenter til kommunen via en sikker kanal. 

Her kan du sende sensitiv informasjon til Halden kommune med eDialog

  • For å benytte tjenesten, må du autentisere deg ved hjelp av ID-porten (MinID, BankID mv).
  • Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter merket «unntatt offentlighet» til Halden kommune. Kanalen er kryptert og avsender autentisert, og filene i forsendelsen lagres direkte i Halden kommunes sak/arkivsystem.

Du skal ikke bruke eDialog hvis:

  • vi har elektroniske skjemaer til formålet, for eksempel søknad om arrangement, søk ledig stilling mm.

Andre henvendelser

Henvendelser som gjelder enkle spørsmål kan du sende på e-post, ta på telefon, ved besøk til vårt servicesenter eller via vår feilmeldingsapp:

  • Epost: postmottak@halden.kommune.no 
  • Telefon sentralbord: 69 17 45 00. Vårt sentralbord er bemannet mandag til fredag fra klokka 09.00 til 15.00.
  • Servicesenter: Vårt servicesenter er i rådhuset, Storgata 8. Inngang fra gågata. Åpningstiden er mandag til fredag fra klokka 09.00 til 14.30.
  • Feilmelding: Klikk her for å melde fra om feil! Husk å velge Halden når du bruker denne tjenesten.

Avdelinger: Kontaktinformasjon direkte til en bestemt avdeling finner du under de tjenester de tilbyr.

Fakta om Halden kommune:

Organisasjonsnummer959159092  
Kommunenummer3001

Kontaktinformasjon Halden kommune
Besøksadresse: Postadresse: Fakturaadresse: Betalingsinformasjon:
Rådhuset Storgata 8 1771 Halden Halden kommune Postboks 150 1751 Halden Halden kommune Postboks 36 1751 Halden Hovedkontonummer: 5315.05.15218 OCR-innbetalingskonto: 1503.40.93587