Kommunen bytter bank

Halden kommune har inngått ny avtale om fast bankforbindelse. Fra 6. desember vil kommunen bruke Sparebank1.

Halden kommune har de siste årene hatt DnB som sin faste bankforbindelse. Etter en ny anbudsrunde er det klart at Sparebank1 overtar dette oppdraget. Fra 6. desember er Sparebank1 bankforbindelsen som benyttes av Halden kommune.

For deg som innbygger vil du merke lite av bankskiftet, men du vil se på fakturaene du mottar i desember at det er et nytt kontonummer du skal betale fakturaer inn til.

Det nye kontonummeret for innbetaling til Halden kommune er: 1080.61.52655.

Hvis du har eFaktura eller avtalegiro trenger du ikke å gjøre noen endringer. Endringen av kontonummer vil skje automatisk. Hvis du ikke har eFaktura eller avtalegiro, må du være oppmerksom på at du betaler inn til kommunens nye kontonummer.