Halden kommune har nå et brukerombud

Dette er et gratis lavterskeltilbud til innbyggere som trenger veiledning eller hjelp til søknader, eller i forbindelse med klagesaker som gjelder kommunale tjenester.

Mener du at du ikke får oppfylt dine rettigheter som bruker eller pårørende? Er du ikke fornøyd med de tjenestene du får eller trenger hjelp til søknader? Da kan du ta kontakt med brukerombudet.

Brukerombudet skal ivareta dine behov, interesser og rettssikkerhet og gi råd og veiledning.

Malin Bryntesen er ansatt i den nyopprettede stillingen som brukerombud. Har du behov for bistand kan du ta kontakt for en avtale. Du finner henne på kommunens Servicesenter.

Telefontid brukerombud: klokken 8 til 9 og mellom klokken 13 og 14.

Telefon: 404 07 970
E-postbrukerombud@halden.kommune.no

Du kan også ringe sentralbordet på tlf. 69 17 45 00 for å bestille tid hos brukerombudet.

Da som sitter ved et skrivebord med tastatur og pc. - Klikk for stort bildeBrukerombud Malin Bryntesen Lisa Gustavsen

Her finner du informasjon om brukerombudets rolle og hva det betyr for deg som innbygger