Vi søker kommunaldirektør helse og mestring

Halden kommune søker nå ny kommunaldirektør helse og mestring. Søknadsfristen er 30. januar 2024.

Vi søker en erfaren leder med innsikt i sektoren, og du må kunne vise til gode resultater. Vi forventer tillitsbasert ledelse og solid økonomisk forståelse.

Sektoren har 1300 ansatte og et budsjett på 1 milliard kroner i 2024.
Vi har potensial for utvikling av en mer offensiv måte å møte fremtiden på, ledelsesmessig og mer innovative tjenester til brukerne.

Samfunnet er i stadig endring. Nyvinninger innen behandling, tjenester og teknologi gir rom for nye løsninger. Kommunens rolle er også i endring, og det skapes nye og andre måter å samarbeide på.

Halden kommune leverer i dag gode helse- og mestringstjenester til innbyggerne. Samtidig vil endringene vi ser komme gjøre at kommunen må tenke annerledes rundt hvordan tjenestene utvikles i fremtiden. Dagens løsninger er ikke bærekraftig i et fremtidsperspektiv.

Her kan du lese mer om stillingen og søknadsprosessen.