Ønsker du å arrangere i Halden arena?Lytt til tekstenStopp avspillingHar du et arrangement som du vil holde i Halden arena i 2025 og/eller 2026? Da er det en fordel om du allerede nå legger inn en bestilling før 1. juni. Publisert 30.04.2025 11:31 Sist endret 30.04.2025 11:31 Halden Arena består av to hallflater, aktivitetssal, serveringsarealer og møterom. Det er stor aktivitet i hallen med mange ulike arrangementer. Å holde oversikt over alt som skjer og å kunne planlegge intern logistikk krever mye arbeid. Nettopp derfor er det en fordel om du som arrangør melder fra til Halden arena i god tid før du ønsker å arrangere. Alt som kan planlegges lang tid i forveien ønsker vi at du har bestilt innen 1. juni i år. Godkjenning av arrengement gjøres mellom 24. juni og 27. juni 2025.Det vil naturligvis være mulig å bestille ledige tider også etter denne datoen, men da er det ikke sikkert datoer du ønsker er ledige. Bestillingene er åpne for idretter og andre arrangementer.Møterom og kantine kan bestilles fortløpende i bookup.no.Her finner du nettsiden til Halden arena.Slik bestiller duHalden kommune bruker bookingløsningen Bookup. Via dette bookingsystemet kan du på egenhånd se hvilke rom vi leier ut, når rommene er ledige og du kan sende inn en forespørsel om å leie det arealet du trenger.Slik går du frem:Velg ønsket rom/areal i oversikten i nettsiden til Halden arena for å komme til vårt bookingsystem. Gjør deg kjent med utleieobjektet og betingelsene for å leie.Finn ledig dato.Velg ønsket tid og fyll ut skjemaet. Denne forespørselen sendes da til oss for behandling/godkjenning.I utfyllingsskjemaet finner du et tekstfelt. Skriv gjerne noen få ord der om hvilket formål rommet skal brukes til.Ny i Bookup? Les her hvordan du oppretter bruker for å leie hos Halden kommune. SpørsmålSpørsmål om arrangement, leietid, priser og andre praktiske avklaringer kan du stille til arena-ansvarlig Odd Egil Lien: odd.egil.lien@halden.kommune.no