Kommunale lokaler og møterom

Vil du leie kommunale lokaler? Reservasjon og leie av kommunale lokaler gjør du nå i utleieprogrammet BookUp.

Vi har lokaler som passer til det meste av møter og arrangementer.

Du kan leie en gymsal eller hall. Du kan også leie møterom i Skofabrikken og andre kommunale bygg.

Registrer deg som bruker

Reservasjoner og leie av lokalene gjør om kort tid i utleieprogrammet BookUp. Du eller foreningen din må opprette en bruker du kan reservere eller booke et lokale.

Når du har fått godkjent reservering eller booking får du tilsendt en PIN-kode du må benytte for å få tilgang til lokalet.  Kontaktinformasjon står oppført på hvert enkelt utleiested om det er noe du lurer på.

Her registrerer du deg som bruker i systemet BookUp

Når du er registrert som bruker

Trykk på knappen under og se de ulike lokalene som er tilgjengelig for utleie. For hvert lokale finner du en beskrivelse, kontaktinformasjon og en kalender som viser tilgjengelig tid for leie.

Her leier du kommunale lokaler

Trenger du hjelp til å leie/booke? Prøv vår brukerveiledning (PDF, 884 kB) (PDF, 884 kB)

Trenger du veiledning, send e-post til support@bookup.no. Dersom du allikevel trenger hjelp, ring vårt servicesenter på 69 17 45 10