Kommunikasjon og serviceLytt til tekstenStopp avspillingKommunikasjon og service har ansvar for kommunens kommunikasjonsvirksomhet. Enheten driver sentralbord, servicesenter, skrankefunksjon i rådhuset og informasjonskanaler. Sist endret 22.09.2023 10:37 Servicesenter Halden kommunes servicesenter tilbyr informasjon om alle kommunale tjenester. Vi gir også veiledning om de fleste tjenesteområder og betjener kommunens sentralbord. I tillegg drifter vi kommunens adgangskontroll og telefoniløsninger. Servicesenteret er en del av enhet Kommunikasjon og service og består av kommunens sentralbord og publikumsmottak. De ansatte har høy kompetanse om kommunens organisasjon og kan henvise til riktig instans. Åpningstider: Sentralbord : Mandag- fredag kl 09.00- 15.00. Telefon: 69 17 45 00 Skranken: Mandag- fredag kl 09.00- 14.30 Stengt for lunsj: 11.00-11.30 Vi kan hjelpe deg med: svar på spørsmål om kommunale tjenester. beskrivelse av tjenester kommunen tilbyr. utfylling av søknadsskjemaer for kommunale tjenester svar på spørsmål om vigsler TT-kort, tilrettelagt transport Fylkeskommunen har ansvar for søknad og utdeling av TT-kort. Du finner informasjon om TT-kort på nettsiden til Viken fylkeskommune Advokatvakt Annenhver mandag fra kl. 13.30 -14.30 tilbyr byens advokater bistand slik at privatpersoner kan å ta stilling til om man har en sak. Det er da mulig å avtale et kvarters veiledning. Tid avtales med Servicesenteret. Frister for saksbehandling: Straks: De fleste henvendelser vil du få svar på umiddelbart Tre dager: Saker som trenger nærmere undersøkelse eller hvor henvendelsen må videresendes til andre i kommunens organisasjon Saker der saksbehandling og avgjørelse foregår i andre enheter enn Servicesenteret, kan ha ulik saksbehandlingstid. Dette vil du bli orientert om av saksbehandler. Kommunikasjon En støttefunksjon for hele organisasjonen i spørsmål rundt kommunikasjon. Hovedansvarlige redaktører for kommunens nettsider og for utarbeidelse av informasjonsmateriell. Rådgivere og ansvarlige for innbyggerdialog på digitale plattformer. Kommunikasjonsavdelingen har ansvar for kommunens nettsider, apper og sosiale medier; som Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn. Her finner du oss Postadresse: Postboks 150, 1751 Halden Besøksadresse: Rådhuset, Storgata 8, 1771 Halden Lisa Gustavsen