Ønsker du å arrangere i Halden arena?

Ønsker du å arrangere i Halden arena?

Har du et arrangement som du vil holde i Halden arena i 2024 og/eller 2025? Da er det en fordel om du allerede nå legger inn en bestilling før 1. juni.

Haldens nye storstue består av flere hallflater, serveringsarealer og møterom. Det er stor aktivitet i hallen med mange ulike arrangementer.  Å holde oversikt over alt som skjer og å kunne planlegge intern logistikk krever mye arbeid. Nettopp derfor er det en fordel om du som arrangør melder fra til Halden arena i god tid før du ønsker å arrangere. 
Alt som kan planlegges lang tid i forveien ønsker vi at du har bestilt innen 1. juni i år. Det hjelper for å legge kabalen i hallen resten av 2024 og i 2025. 

Det vil naturligvis være mulig å bestille ledige tider også etter denne datoen, men alt som kan planlegges vil vi gjerne ha i god tid.

Bestillingene er åpne for idretter og andre arrangementer.

Møterom og kantine kan bestilles fortløpende i bookup.no.

Her finner du nettsiden til Halden arena.

Slik bestiller du

Halden kommune bruker bookingløsningen Bookup. Via dette bookingsystemet kan du på egenhånd se hvilke rom vi leier ut, når rommene er ledige og du kan sende inn en forespørsel om å leie det arealet du trenger.

Slik går du frem:

  • Velg ønsket rom/areal i oversikten i nettsiden til Halden arena for å komme til vårt bookingsystem
  • Gjør deg kjent med utleieobjektet og betingelsene for å leie.
  • Finn ledig dato.
  • Velg ønsket tid og fyll ut skjemaet. Denne forespørselen sendes da til oss for behandling/godkjenning.
    I utfyllingsskjemaet finner du et tekstfelt. Skriv gjerne noen få ord der om hvilket formål rommet skal brukes til.

Ny i Bookup? Les her hvordan du oppretter bruker for å leie hos Halden kommune. 

Spørsmål

Spørsmål om arrangement, leietid, priser og andre praktiske avklaringer kan du stille til arena-ansvarlig Odd Egil Lien: odd.egil.lien@halden.kommune.no