Detaljregulering for Oskleiva – Månefjellet – varsel om vedtak av planLytt til tekstenStopp avspillingHalden kommunestyre vedtok Detaljregulering for Oskleiva – Månefjellet, planID: 0101 G-734, i møte den 07.12.2023. Publisert 13.12.2023 09:46 Sist endret 13.12.2023 09:52 Protokoll fra møtet sammen med saksutredningen finner du nedenfor. Der finner du også plandokumentene som plankart, bestemmelser og planbeskrivelse samt ulike fagrapporter som er utarbeidet i forbindelse med planarbeidet.Hovedhensikten med detaljreguleringen er å tilrettelegge for etablering av boligbebyggelse.Vedtaket kan påklages til kommunen. Klagefristen er 3 uker fra denne kunngjøringen.Eventuelle klager skal sendes skriftlig til Halden kommune, postboks 150, 1751 Halden eller postmottak@halden.kommune.noAngi vedtaket det klages på, den eller de endringer som ønskes i planen og de grunner du vil anføre for klagen. (se også varslingsbrevet under)Eventuelle krav om erstatning eller innløsning må fremmes innen 3 – tre – år fra denne offentlige kunngjøringen av vedtaket, jf. Plan- og bygningsloven §§ 15-2 og 15-3. Eventuelle krav må fremsettes skriftlig for Halden kommune.DokumenterVarslingsbrev (PDF, 180 kB)Saksprotokoll med vedtak (PDF, 27 kB)Saksutredning for sluttbehandling inkl. kommunedirektørens kommentarer til innkomne merknader (PDF, 267 kB)Plankart (PDF, 482 kB)Bestemmelser (PDF, 226 kB)Planbeskrivelse (PDF, 6 MB)Illustrasjonsplan (PDF, 529 kB)ROS-analyse (PDF, 246 kB)Tilstandsvurdering (PDF, 126 kB)Verneverdivurdering (PDF, 7 MB)Geoteknisk notat (PDF, 5 MB)Notat 07.11.23 – geoteknikk (PDF, 243 kB)Notat luftforurensning (PDF, 78 kB)